אימון

23:08. אני ער מחמש ועשרים בבוקר. מהעבודה ללימודים. הגעתי הביתה בעשר בלילה. מרגיע את הילד שהתעורר, שולח כמה מיילים לחברים מהלימודים. עוד לא הורדתי מעלי את בגדי העבודה, אבל עברתי לסנדלים. מקלחת או אימון?

ליד הבית, מתחת לפנס, חלקת דשא מצהיב (אסור להשקות), פחות-או-יותר ישר. לפעמים אני מציב שם מטרה ויורה. עכשיו עושה סואי-סו. הכלב של השכנים נובח עלי ומזפזפ לרדוף אחרי חתול. יותר מענין.

מתחיל קאטה, לא יודע כמה ממנה אעשה. קשה לשמור על שיווי משקל והדשא הפחות-או-פחות ישר לא מקל. מנסה לשחרר כתפיים, וגב, ונשימה. מתוך עייפות וריכוז, תופס שצריך לשחרר גם את הלסתות. הרגליים עייפות. מזכיר לעצמי לחייך.

כמה שאני מכיר את הקאטה (18 שנים התאמנתי עליה!), שוב אני מרגיש כמה היא מגוונת מבחינה תנועתית. כמה מעניינת.

שלוש שנים כמעט שלא התאמנתי. פחות משבוע אחרי הגשקו, אני עדין ב-After Gashko Blues. גיא אלוני אמר לי שאם אצליח להתאמן חמש דקות ביום, כל יום, תוך חצי שנה ממילא אחזור לאימונים מלאים. אני יודע שהוא צודק. ידעתי את זה גם לפני שאמר לי; אמרתי את זה בעצמי לתלמידים שלי, לא פעם ולא פעמיים. אני יודע שזה נכון. ידעתי את זה גם כשהפסקתי להתאמן. לפעמים צריך שמישהו מבחוץ יגיד לך משהו שאתה כבר יודע.

שלוש שנים שלא התאמנתי, אבל אני זוכר איך הרגשתי כשהתאמנתי, וקשה לסבול את האיטיות והכבדות והנוקשות של עכשיו כשאני זוכר את אז. לתלמידים שלי הייתי ממליץ על "נהיגת חורף: בלי זינוקים חדים, בלי סיבובים חדים, בלי עצירות פתאומיות". עכשיו אני מזכיר את זה לעצמי.

חצי קטה. להיום מספיק, הרגליים עייפות מדי. בדרך דרומה מהגשקו, ביום שני, ניר אמר שמי שעבר את גיל 35 צריך לעשות קצת שכיבות שמיכה ועליות בטן כל יום. 35 היה לפני שמונה שנים, אז אני עושה קצת שכיבות שמיכה. מחר אולי בטן.

מחר בעבודה משמרת של 12 שעות, משש בבוקר.

מקלחת, משהו לאכול, חמש ועשרים בבוקר אני צריך לקום.

צריך חמש דקות אימון ביום.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ברונו  On 2 ביוני 2010 at 1:10

    היכולת להיאבק על האימון כל יום. להכניס קצת אימון להפסקת הצהריים. לתרגל ברכבת או בתור בבנק. להיאחז באימון בכח ולא להרפות גם אם כל מה שיש לי זה 5 דקות ביום.

    לדעתי המאבק על האימון חשוב לפחות כמו האימון עצמו.

    אהבתי

להשאיר תגובה

