משרד החינוך נגד אלימות?

אני אומר לכם, המערכת פשוט לא בסדר.

"שיעור בחינוך: לא מתלוננים על אלימות נגד תלמידים
מאת אור קשתי
בצעד חריג החליט משרד החינוך להעביר מתפקידן שש מורות ותיקות לאחר שאלו העידו במשטרה על מקרי אלימות בבי"ס בן לימדו"

זה הכל? רק העבירו אותן מתפקידן?
ולא נתנו לאב-הבית המכה, ולמנהלת המשתיקה, פרס?
איך זה יכול להיות?
אולי לא העלאה במשכורת אבל לפחות ציון לשבח, חופשה בחו"ל בתשלום, משהו!
ביזיון, אני אומר לכם.
פשוט ביזיון.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טאו  On 18 ביוני 2009 at 12:19

    שיישכח, לצערי, עד סוף היום. קהות החושים פשטה בכולנו, ואני ביניהם. חוץ מלצקצק, להתרעם ולחשוב מי הייתי עושה – אני יודע שבפועל לא אעשה כלום. כשכולנו או רובנו המוחלט נוהגים באותו אופן – איזה סיכוי יש לשינוי? ומה אפשר לעשות?

    השאלה האחרונה לא נשאלה מתוך הנחה שי אפשר לעשות כלום, אלא באמת מתוך תהייה מה אפשר לעשות, הן במקרה של "אב הבית" המנוול והן בכלל.

    אהבתי

  • דוד כפרי  On 19 ביוני 2009 at 11:12

    כל מה שהאזרח הקטן יכול לעשות, הוא למחות.
    ולקוות שיהיה שינוי.

    אהבתי

להשאיר תגובה

