זוכר, 2009.

ארבע שנים נשארה הרשימה ללא שינוי.

השנה נוסף יובל. עוד אין לו דף "סיפור חיים" באתר יזכור, ואני לא מרגיש מסוגל לכתוב משהו שיכבד אותו.
אבל אני זוכר אותו בטיולים, של בית הספר ושל השומר הצעיר, תמיד שמח, תמיד עוזר, תמיד במרכז.
אני זוכר אותו במופע הסיום של יב, רוקד עם הלהקה, לא סולן, אולי גם לא הרקדן הכי טוב אבל כל העיניים עליו.
אני זוכר אותו יותר מאוחר, אחרי הצבא, נפגשים פה ושם, מחליפים כמה מלים, תמיד בטוחים שיהיה זמן לשבת על איזה כוס קפה לדבר, ותמיד פתאום קוראים לו, או לי, ו"טוב נדבר אחר-כך", ולא נפגשים. ולא מדברים.

ועכשיו גם הוא ברשימה.

מי יתן ולא יצטרף עוד אליה איש.

יובל הולצמן

אורן מלצר

יוסי גוילי

יהודה קורקוס

יובל וינשטיין

אלי שריקי

גל גרוסמן

אמיר זוהר

צחי בנטוב

יהי זכרם ברוך

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On 28 באפריל 2009 at 11:30

    זה לא אנושי
    ונורא.

    איך עולמנו היה נראה איתם? כמה הבטחה מנופצת וכמה בזבוז…

    אהבתי

  • דוד כפרי  On 29 באפריל 2009 at 20:07

    גם לי קשה עם הרשימות, אבל אם לא נרשום רשימות של הנופלים, איזה מין אנשים נהיה?

    אהבתי

להשאיר תגובה

