יראו אותי בטלויזיה

לפני כחודש ריאיינו כמה מהמדריכים במרכז, ואני בכללם, לצורך כתבה על טאי-צ'י עבור התכנית "רק בריאות" המשודרת בערוץ 2 בימי ב', בין 17:30-18:00. הודיעו לי שהכתבה תשודר ביום ב' הקרוב, 11.12, כמובן אם לא יהיו שינויים…

ריאיינו אותי כעשר דקות, מתוך זה אמרו שישדרו כשלוש דקות; אני מקוה שלא אצא אדיוט בעריכה…

תקציר התוכן? הברכיים נפגעו בצבא, בזכות הטאי-צ'י היום אני בריא. אבל מה שאמרו המרואיינים האחרים, האחד כירורג והשני איש עסקים, נראה לי יותר מענין.

 

==================

הפוסט נערך לתיקון שעות הקרנת התכנית.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מעמיקון  On 9 בדצמבר 2006 at 21:08

    מישהו יכול להסביר לי את המשפט : "יראו אותי בטלביזיה !" "ראו אותי בטלביזיה !".וראיתי אנשים שהקליטו ושנים אחרי זה הכריחו כל אחד שבא לבקרם לצפות באותו קטע בו הם הופיעו בטלביזיה . מה בדיוק גורם להתלהב כל כך, מכך שדמות אדם תופיע / הופיעה בקופסא הזו שמכונה טלביזיה .למה כל הקרנבל הזה סביב דמות אדם שמופיעה לרגע בטלביזיה ?.מה ענין הקסם כאן? לא ברור.מענין יותר לפגוש אדם פיזית.ואגב, למה אתה מבטל את עצמך כל כך וחושב שדוקא האחרים שם יהיו מענינים יותר?

    אהבתי

  • דוד כפרי  On 9 בדצמבר 2006 at 22:58

    אין לי טלויזיה, וגם אילו היתה , בימי ב' אחה"צ אני לא בבית ולא אראה את עצמי – אבל אני סקרן לראות מה יצא.

    את תמצית מה שיש לי לספר על "מה עשה לי הטאי-צ'י", סיפרתי כבר כאן לא פעם – את מה שיש לאחרים לספר, טרם יצא לי (כי לא שמעתי).

    אז לדעתי הם יותר מעניינים ממני 🙂

    אהבתי

  • דוד כפרי  On 10 בדצמבר 2006 at 0:29

    עדכון לשעות התכנית
    17:30-18:00

    אהבתי

  • נמרוד  On 10 בדצמבר 2006 at 2:05

    אפריים קישון כתב הומורסקה – ככה קראו לזה פעם – שלמה על העניין של "ראו אותו בטלויזיה" והיא נקראת "המפנה" ומופיעה בספרו "ספר משפחתי". שם נמצאות כל התשובות לגבי הסוגיה הנ"ל.

    אהבתי

  • דוד כפרי  On 11 בדצמבר 2006 at 18:03

    עשר דקות ראיון, כמעט שעה של צילומי קאטה, ומהכל מראים אותי בשלוש השניות באימון בהן לא חייכתי…
    התלמידים שלי יאכלו אותי.
    כל שיעור אני מזכיר להם לחייך, ועכשיו נתפסתי "על חם" ולך תסביר שזה רק חוק מרפי…

    אהבתי

  • שירה בלטר  On 15 בדצמבר 2006 at 8:21

    מעמיקון,
    למה לא?

    אני לא חושבת שצריך לוותר לגמרי על "איך דברים נראים מבחוץ". בדיוק כפי שאתה, ואני מניחה כולנו, סולדים מהמצב ההפוך (של מוחצנות מוחלטת), שאולי בגלל שהוא כ-ל-כ-ך שכיח במחוזותינו, מתייחסים רק אליו, אבל זה לא אומר שצריך להקצין לכיוון השני, והקצנה שכזו, רק מחזקת את שני הקטבים…

    אהבתי

להשאיר תגובה

