מבוקש: נושא ללפיד

איילת העבירה לגדי, ואני הטמבל הרמתי יד בלי שיבקשו…
מה עושים עם הלפיד הזה, אלוהים יודע. לעבור על כל כותבי רשימות כדי לגלות מי מהם עדין לא נשא אותו?
איך מוצאים למי להעביר אותו, שלא קיבל אותו כבר בעבר?
ולמה בכלל שאספר לכם דברים שאתם לא יודעים עלי?
נו, שיהיה – אבל אני לא מעביר הלאה. מי שרוצה, שיתנדב.

1. אני יודע קונג-פו – נו, את זה אתם יודעים. אבל אני (בערך) יודע ערבית, שגם זה סוג של קונג-פו (קונג = תרגול, פו = זמן; קונג-פו = יכולת המושגת ע"י תרגול לאורך זמן). בין סוף יב לצבא, למדתי שמונה חודשים בכיתה המזרחנית במכון ללימודים ערביים בגבעת חביבה. בין מורי היה כמאל ריאן, שאח"כ לימד ערבית מדוברת בטלוויזיה בתכנית ששכחתי את שמה. "בערך", בגלל שמאז לא יצא לי לדבר ולקרוא, ושכחתי הרבה. מה שלא מתרגלים – אובד…

2. עשיתי טירונות בה"ד-4. טירונות כלל צה"לית, רובאי -2, שמיועדת (מבחינת רמת הקושי) למי שצה"ל מגדיר כ"מ, כלומר "כושר מוגבל", והחיילים מגדירים כ"מ, כלומר "כמעט מת" – פרופיל רפואי 64 או פחות. את מי שיודע ערבית, שולחים בצה"ל למודיעין – כלומר לטירונות כלל-צה"לית. מסיבות לא ידועות לי, מודיעין ויתר על שירותי אחרי הטרונות, וכך הרוויחו אותי בגבעתי. בין החיילים שהיו איתי במחלקה היה בחור בשם אלכס, שנדמה לי שחיבר את השיר "בן אדם" ששרה ירדנה ארזי באחד האירוויזיונים, אבל זה היה כמה שנים אחר-כך ואני לא בטוח.

3. כמעט הייתי טרובדור – טוב, זו הגזמה פראית. אבל בסביבות גיל 15-16 גיליתי את המוזיקה האליזבטנית, ובמיוחד את הלאוטה; אפילו קניתי לאוטה, וחיפשתי מורה, אבל אפשר היה למצוא רק בתל-אביב, והמרחק (וההחלטה להתמקד בגיטרה) גרמו לי לוותר על הרעיון. עדין, זה כלי שתמיד יתפוס לי את העין, האוזן והלב, כמו אביו העוד.

נו – אז עכשיו אתם יודעים עלי שלושה דברים שלא ידעתם.

מרוצים?

אז שמישהו ירים את הלפיד, כי אני גמרתי איתו…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גולשששש  On 19 בנובמבר 2005 at 17:33

    מר כפרי היקר , נכשלת פעמיים . פאם ראשונה שבמקום לספר לנו על שלושה דברים שאנחנו לא יודעים עליך אתה פותח עם הכרזת תרנגול על משהו שאתה לא מפסיק לפמפם ….או קי עזוב אותו עם הקונג פו שלך …ספר משהו חדש שאנחנו לא יודעים ודיר באלק שזה יהיה בענין של האומנויות לחימה .די כבר עם זה
    כשלון שני : אתה לא העברת את הלפיד למישהו אחר .אתה מבין את חומרת המעשה.
    קדימה לעבודה על הרג'קטים .בעוד כמה שעות אני אעשה כאן מסדר נוסף .שתהיה מוכן הא? בלי פשלות

    אהבתי

  • דוד כפרי  On 20 בנובמבר 2005 at 9:53

    הבלוג שלי, ההחלטה שלי.
    לא זורק תפוחי-אדמה חמים על אחרים.
    אני התנדבתי, עכשיו שאחר יתנדב – ויעשה עם זה מה שהוא רוצה.

    אהבתי

  • גולשששש  On 20 בנובמבר 2005 at 19:25

    מיסטר כפרי , תכל'ס , שורה תחתונה אתה עשר ! ביי

    אהבתי

  • איילת  On 22 בנובמבר 2005 at 13:46

    אנחנו התחנפנו, שברנו את הראש, התרפסנו והתחננו בפני החברים שלנו לקחת את העונש מאיתנו. זה לא עובד ככה, לזרוק ולחכות שמישהו אולי בטעות ירים. מה יגידו החברים מישרא?
    קדימה! לך חפש את החברים שלך!

    אהבתי

  • עלמה7  On 23 בנובמבר 2005 at 1:56

    שהלפיד או איך שלא קוראים לו, ישאר תקוע ב"רשימות" לנצח.
    אז אם בא לך – תזרוק לי אותו, אבל רק אחרי שתכבה אותו, שהוא לא יבעיר לי את הכובע.
    http://blog.tapuz.co.il/alma7

    אהבתי

  • עלמה7  On 23 בנובמבר 2005 at 23:36

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=548049
    תודה!

    אהבתי

  • דוד כפרי  On 24 בנובמבר 2005 at 8:51

    תודה 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

