"רצחו לי את ראש הממשלה!"

זו היתה התגובה הראשונה שלי.
לא "רצחו את רבין", או "רצחו את ראש הממשלה" – "רצחו לי את ראש הממשלה!"
לי.
אישית.
ואני בכלל לא בטוח שזה לא יקרה שוב.
כל מה שצריך לקרות כדי שלא תהיה התנתקות, זה כדור אחד בראש הממשלה. וכל הקיצונים יודעים את זה.
אני רק שואל את עצמי אם הם מעריכים, כמוני, שביבי יעלה אחריו, ושהוא יעשה שרירים עד שהאמריקאים והאירופים יכריחו אותו להוציא אותנו, לא רק מעזה המקוללת, אלא גם מחברון, מזרח ירושלים, ומעוד מקומות, שהרבה יותר חשובים מעזה לבטחוננו כמדינה.
לא יכריחו? רוצים להתערב? מוכנים להמר על זה?
יש יותר גרוע משרון, גם למתנחלים. שרון הודיע מה הוא מתכנן לעשות, ואין לו שום רצון לעשות יותר מזה. לביבי לא תהיה ברירה.
כמה קטיושות ירו על הגליל מאז שצה"ל יצא מלבנון?
הרבה פחות מאשר לפני שצה"ל יצא משם.

נח גרוס העלה לתפוז תמונה של רבין מתאמן בקפא"פ.
זאב ארליך כתב על הרגע שנודע לו.

Both comments and trackbacks are currently closed.
