תמונות מסדנת הקשתוּת, 27.08.04

חוויות ורשמים מהסדנא אפשר לקרוא כאן.

ידיים טובות

תמונות החלטתי להביא פה, פשוט יותר נוח מאשר להעלות לתפוז כל תמונה לחוד…
אבל אי-אפשר בלי תודה מיוחדת ליונה מלניק סנסאי, בעל הבית שתרם לנו את הדוג'ו שלו; ולבודוקאן, תלמידתו, שפתחה בבוקר ונשארה עד כמעט שלוש לסגור, ואיחרה בגללי לקניות השבת – תודה וסליחה!
בלעדיכם כל זה לא היה קורה.
ותודה נוספת לרוני, שצילמה; ולשירה, שעדין לא שלחה אלי את התמונות שלה… 🙂
ולכל מי שהגיע!

הסדנא הבאה תהיה בעשרה בספטמבר. ההרשמה בעיצומה.


אברהקדברה והאיש, שצריכים הוכחות לביתם שאכן הלכו לירות כל היום בחץ וקשת…

 


ברונו ושירה יורים

 


קמילה, סלע, אבשלום, גדעון, רפי (ועוד מישהו שמסתתר מאחור…)

 


טאו, שניה אחרי שחרור החץ

 


מבט מאחור על שורת הקשתים. האם הגב ישר? האם הכתפיים משוחררות? יש דברים שקשה לראות כשמתרכזים בקֶשֶת, במקום בקַשַת

 


המטרה – אגו


למתוח את הידיים, עד קצה החץ


הידיים מתוחות: שירה יורה


זו לא בטלנות – לג'ודוקאים פשוט יותר נוח על המזרון… 🙂

 


אני יורה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • כרמית  On 30 באוגוסט 2004 at 0:48

    האם הסדנאות מתאימות גם למי שאין לו כל ניסיון קודם בקשתות?

    אהבתי

  • דוד כפרי  On 30 באוגוסט 2004 at 0:55

    הנחת המוצא שלי היא שלמשתתפים אין שום נסיון קודם בקשתות.

    כמעט שאין קשתות בארץ, ומי שכבר עוסק בכך לא צריך אותי, כך שדי בטוח להניח שבסדנאות לא יהיו "מקצוענים".
    מקסימום אחד או שנים שהיו בסדנא הקודמת.

    דוד

    אהבתי

  • כרמית  On 30 באוגוסט 2004 at 2:47

    אני אולי אגיע לאחת הסדנאות הבאות… נראה לי כיף לא נורמלי.

    אהבתי

  • דוד כפרי  On 30 באוגוסט 2004 at 7:40

    אקבלך בשמחה.
    רק להזכיר שמספר המשתתפים בכל סדנא מוגבל, גם בגלל כמות הציוד וגם בגלל כמות תשומת-הלב שלי, כך שצריך להירשם מראש.
    🙂

    אהבתי

  • ד  On 31 באוגוסט 2004 at 0:42

    אני מאד אוהבת לקרוא את הרשימות שלך כאן. אם יותר לי, צרם לי שכתבת "עשירי לספטמבר". צריך להיות "עשרה בספטמבר" (כמו, להבדיל, תשעה באב, או שלושים וחמישה במאי או כ"ט בנובמבר).

    אהבתי

  • דוד כפרי  On 31 באוגוסט 2004 at 1:41

    🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

