זה לא צ'י, זה פיזיקה – פיזיקאי מסביר טכניקות שאולין

וזה גם מסביר הרבה דברים מדהימים שנחשבים ל"אמנות לחימה".
אז שיהיה ברור – הם אקרובטים מדהימים, וכנראה גם לוחמים לא רעים – אבל אקרובטיקה היא לא אמנות לחימה.

ראיתי הדגמות של אדם הדוחף מכונית ע"י חנית שצידה החד "נעוץ" בגרונו, אבל לא ראיתי ולא שמעתי על מקרה שמישהו נתן לאדם אחר הזדמנות לדקור אותו עם חנית, בגרון או בכל מקום אחר בגוף, ולא דימם.

בסייברקוון כותב בחור צרפתי בשם כריס, שנוהג להציג את האתגר הבא לכל מי שטוען שהוא יכול "להגן על עצמו בעזרת צ'י": קבע מקום למפגש בינינו. אני אתקיף אותך, עם חנית שאני אביא איתי. הנסיון יצולם במצלמות סטילס ו-וידיאו. אם תצליח לעצור את החנית בלי להיפגע, ובלי להשתמש בטכניקה אחרת מלבד "צ'י", כל רכושי עלי-אדמות שלך, ואני תלמידך עד שאמות או עד שתשחרר אותי. אם לא תצליח, אני רשאי לפרסם את התמונות וקטעי-הוידיאו.

איש עוד לא קם לתבוע את רכושו של כריס.

 

להגיב

Both comments and trackbacks are currently closed.
